سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ

*شارژر همه کاره موبایل*

دانلود نرم افزار یکپارچه سازی هارد Defraggler 1.20.201

جمعه 89/6/5 1:4 صبح| دانلود، نرم افزار، هارد دیسک، یکپارچه سازی، defraggler، piriform، آخرین نسخه | نظر

لوگوی نرم افزار یکپارچه سازی هارد defraggler 1.20.201 Defraggler 1.20.201
Piriform - 3.88 MB (Freeware) - Download

Review
Defraggler نرم افزاری است رایگان برای مرتب سازی (defragment) هارد دیسک که اولین بار در سال 2008 توسط شرکت Piriform عرضه شده است و یکی از چهار محصول این شرکت بشمار میرود. این نرم افزار از روش مشابه خود ویندوز در خواندن و یا نوشتن اطلاعات استفاده میکند و از لحاظ امنیتی مشکلی ندارد، همچنین میتواند علاوه بر یکپارچه سازی کل درایو، فولدرها و حتی فایلهای درون آنها را به صورت جدا یکپارچه کند که این از نقاط قوت آن شناخته میشود و نقش زیادی در افزایش سرعت مراحل یکپارچه سازی دارد.
Defraggler میتواند در تمامی سیستم عاملهای ویندوز از نسخه 2000 به بعد و همچنین نسخه های 32 و 64 بیتی اجرا شود و مانند دیگر محصولات Piriform از سرور سایت FileHippo به عنوان لینک کمکی (mirror) برای دانلود استفاده میکند.

Features
قابلیت های Defraggler مشابه اکثر نرم افزارهای یکپارچه سازی هارد دیسک است و میتواند به طور کامل جایگزین Defragmenter خود ویندوز شود. به عنوان مثال میتوان به: قابلیت Quick Defrag برنامه، یکپارچه سازی فضاهای خالی، امکان توقف عملیات یکپارچه سازی، پشتبانی از درایو USB، نمایش ساختار درایوها، سرعت بالا و غیره اشاره کرد.
همچنین میتوان برنامه را طوری تنظیم کرد که عملیات یکپارچه سازی را به صورت خودکار انجام دهد و پس از اتمام کار، سیستم را خاموش کند. علاوه بر این Defraggler نسخ? قابل حمل (portable) نیز دارد و از 37 زبان زند? دنیا پشتیبانی میکند.

Design
رابط کاربری این نرم افزار کاملا گرافیکی بوده و از چند بخش مختلف تشکیل شده است. قسمت بالای آن شامل: نام، سیستم فایل، حجم، میزان فضای استفاده شده، میزان فضای باقیمانده، درصد بهم ریختگی فایلها و وضعیت درایوها میباشد.
در قسمت وسطی شما میتوانید یک نمای کلی از چینش درایوها را مشاهده کنید که زیاد بخش مفیدی نیست و فقط شما را گیج میکند و در قسمت پایینی شما میتوانید انجام انواع عملیات را نظیر Defragment و Analyze انجام دهید. به طور کلی رابط کاربری آن بسیار ساده و روان است و نیازی به یادگرفتن آنچنانی ندارد.

Key Features ( قابلیت های کلیدی Defraggler 1.20.201 )

امکان یکپارچه سازی درایوها، فایلها، فولدرها و یا فضاهای خالی در پارتیشن های FAT32 و NTFS
نمایش ساختار و نقش? درایوها
امکان زمانبندی برنامه و یا تنظیم آن برای خاموش کردن کامپیوتر پس از اتمام کار
قابل نصب برروی سیستم عامل ویندوز نسخه 2000 به بالا و نسخه های 32 و 64 بیتی
امکان توقف (pause) مراحل یکپارچه سازی و ادامه آن در زمان های بعد
پشتیبانی از درایوهای USB
دارای نسخه قابل حمل و بدون نیاز به نصب
دارای قابلیت Quick Defrag برای انجام مراحل مرتب سازی به صورت سریع تر
امکان سازماندهی فضاهای خالی هارد برای جلوگیری از fragment شدن آنها در آینده
پشتیبانی از 37 زبان مختلف
و ...

همچنین در نسخه 1.20.201 بهبودهایی در جهت آپدیت نقش? درایوها و آدرس دهی حافظه 64 بیت اعمال شده است.
ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار Process Explorer 12.04

پنج شنبه 89/3/20 1:18 صبح| بهینه سازی سیستم | نظر

لوگوی نرم افزار Process Explorer 12.04 Process Explorer 12.04
Microsoft SysInternals - 1.65MB (Freeware) - Download

Process Explorer نرم افزاری رایگان و کاربردی جهت مشاهده و مدیریت برنامه ها و DLL هایی است که در حال اجرا در ویندوز هستند و میتواند اطلاعات جامعی درباره آنها به کاربر بدهد.
این نرم افزار دارای تمامی خصوصیات Task Manager ویندوز و همچنین دارای ابزارهای پیشرفته ای جهت شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل و دیگر برنامه ها میباشد.
Process Explorer در دو حالت handle-mode و DLL-mode کار میکند، که در هر دو حالت اطلاعات مختلفی در مورد پردازش ها و سرویس های اجرا شده در سیستم را نشان میدهد. به عنوان مثال میتواند برنامه هایی که موجب غیر فعال شدن و باز نشدن دیگر برنامه های میشوند را نشان دهد و همچنین خط های فرمان در هنگام باز کردن یک برنامه را به نمایش گذارد.
به طور کل این برنامه تکمیل کننده Task Manager اصلی ویندوز است و جهت مدیریت بهتر روی سیستم عرضه شده است و میتواند حتی اطلاعاتی را نشان دهد که در اکثر برنامه های رفع اشکال سیستم قابل نمایش نیستند.

قابلیت های کلیدی Process Explorer:

حجم کم و بدون نیاز به نصب
نمایش پردازش ها (پروسه ها) به صورت دسته بندی شده
قابلیت نمایش آیکون و نام کمپانی مختص به هر پردازش در کنار آن
نمایش نمودار فعالیت CPU در Taskbar
قابلیت متوقف کردن پردازش های انتخاب شده
قابلیت حذف کردن کامل یک پردازش از ریشه
تنظیم اولویت شروع هر یک از پردازش ها
قابل نصب برروی سیستم عامل های کلاینت(ویندوز XP و بالاتر) و سرور(ویندوز سرور 2003 و بالاتر)

بهترین خصوصیت Process Explorer که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز ساخته، توانایی خاص آن در شناسایی اشکالات مختلف فایهای DLL و پروسه های برنامه ها، و توانایی آن در رفع این مشکلات است.
ادامه مطلب...

تبلیغات

تبلیغات