سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ

*شارژر همه کاره موبایل*

کسب درآمد فوق العاده از اینترنت با کمتر از 30 دقیقه کار در روز

سه شنبه 90/6/8 7:20 صبح| کسب درآمد، کسب درآمد اینترنتی، درآمد کلیکی، پول درآوردن، پرداخت به ازای کلیک، مشاهده تبلیغات، کسب درآمد از اینترنت | نظر

لیست کلیه سایت های کلیکی معتبر:

EBux.IR   باکسها   faraz bux   20bux 

ParsianBux   YekBux   TakBux   PoolBux 

EdiBux   CBux   Tbux   starbux 

پی باکس   رادباکس   نت باکس 


این تجارت چگونه کار می کند؟

بسیار ساده،تبلیغ کننده گان برای تبلیغ وب سایت/محصول خود مبلغی را می پردازند و شما با دیدن این تبلیغات درآمد خواهید داشت. برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص داده می شود و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید،  بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما مبلغی به عنوان پورسانت پرداخت خواهد شد و یا شما می توانید از تعداد نفرات عضو در مجموعه سیستم ، نفرات اجاره کنید و بابت هر تبلیغاتی که این نفرات می بینند در حالی که برای خودشان درآمد دارند،برای شما هم درآمد زا خواهند بود.

روش کسب درآمد از سایت های کلیکی

1) عضویت در سایت کلیکی : برای عضویت در سایت های کلیکی دو راه وجود دارد. راه اول کلیک بر روی بنر هایی است که در وبلاگ ها یا سایت های مختلف قرار داده شده است و راه دوم از طریق نوشتن آدرس سایت مورد نظر ، در نوار مربوطه در IE می باشد.

مهم : در صورتی که از طریق بنر ها عضو سایت شوید (مانند همین وبلاگ) شما به عنوان زیر مجموعه ی مستقیم دائمی فرد دیگری قرار خواهید گرفت و چنانچه از طریق نوار مربوطه در IE در سایت مورد نظر عضو شوید ، به عنوان زیر مجموعه ی اجاره ای یا زیر مجموعه ی مستقیم دائمی توسط کاربرانی که در سایت مشغول فعالیت هستند خریداری خواهید شد.

نکات قابل توجه : 1) سایت های کلیکی مذکور به هیچ عنوان از سیستم هرمی استفاده نمی نمایند و کسب درآمد شما فقط از زیر مجموعه خودتان می باشد که از راه های مذکور به دست آورده اید. 2) از شما به عنوان زیر مجموعه هزینه ای به عنوان پورسانت جهت دریافت به فردی که شما را به عنوان زیر مجموعه از راه های ذکر شده تهیه کرده کسر نمی گردد ، بلکه تنها هزینه ای بر اساس فعالیت شما ، از طریق تیم مدیریتی سایت به عنوان پورسانت به حساب کاربر در سایت افزوده می شود.

2) شروع فعالیت : پس از عضویت در سایت ، با کلیک بر روی تبلیغاتی که توسط کاربران در سایت قرار داده شده است ، به کسب درآمد مشغول می شوید و به ازای هر کلیک با توجه به تبلیغ مورد نظر ، به حساب جاری شما در سایت افزوده می شود. همچنین شما به عنوان کاربر سایت قادر خواهید بود تا به عنوان تبلیغ دهنده ، تبلیغات مورد نظر خود را با صرف هزینه در سایت قرار دهید.

نکات مهم : 1) شما فقط از یک خط تلفن و یک رایانه می توانید در سایت عضو شوید و در صورتی که از مکان دیگری مانند کافی نت ها و . . . وارد سایت شوید یا بیش از یک بار از طریق رایانه ی شخصی خود در منزل در سایت عضو شوید ، IP شما توسط سیستم شناسایی و حساب شما به طور اتوماتیک مسدود خواهد شد. 2) شما در صورتی از زیر مجموعه های خود درآمد کسب می نمایید که کلیک های روزانه ی خود را انجام داده باشید ، یعنی هر روز که کلیک های خود را انجام دهید ، پورسانت کلیک های زیر مجموعه های شما در روز بعد محاسبه و به حساب جاری شما در سایت افزوده می شود.


تبلیغات

تبلیغات