سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ

*شارژر همه کاره موبایل*

دانلود نرم افزار Netscape 9.0.0.6

دوشنبه 88/5/19 8:26 عصر| دانلود نرم افزار کامپیوتر، دانلود مرورگر وب Netscape | نظر

لوگوی نرم افزار Netscapeدانلود نرم افزار Netscape 9.0.0.6

مروگر Netscape مرورگری است با امنیت بالا، و با قابلیت هایی برای جست و جو کردن ساده تر صفحات وب و روش های مختلف برای صرفه جویی کردن بیشتر در وقت کاربران اینترنت خود است. این نرم افزار با حجم 5.78 مگابایت و با لیسانس Freeware قابل دانلود است.
قابلیت های نرم افزار Netscape:

امنیت بالا
قابلیت بازدید آخرین وضعیت محافظتی و امنیتی که توسط Netscape فراهم شده است. این نرم افزار هر موقع که در کامپیوتر مشکلی بوجود آید شما را با خبر میسازد.

محافظت در برابر عوامل جاسوسی و Adware ها
این نرم افزار با قابلیت Real-Time Scanning میتواند شما را از هرگونه خطر جاسوسی احتمالی در هنگام دانلود فایلها شما را با خبر سازد، همچنین شما میتوانید با این نرم افزار حافظه و دیسک خود را نیز اسکن کنید و از حملات جلوگیری کنید.

Real-Time Feeds
شما با این نرم افزار میتوانید از هرگونه تغییر در سایت ها به وسیله RSS مطلع شوید و بدون هیچ گونه برنامه دیگری آنها را مدیریت و مطالعه کنید.

پروفایل ها
ساختن بیش از یک پروفایل برای نگه داشتن بوکمارک ها و Pass card ها از دید کاربران دیگر. همچنین اگر شما دارای خانواده هستید میتوانید برای بچه های خود نیز یک پروفایل ایجاد کنید و به وسیله قابلیت ها کنترل والدین که در نرم افزار وجود دارد آن را مدیریت کنید.

جست جو به وسیله تب ها
این قابلیت به شما امکان میده که چندین صفحه وب رو در یک پنجره داشته باشید. این قابلیت برای پاک سازی صفحه دسکتاپ و سازمان دادن به آن بسیار کارامد است.

کنترل سایت ها
آخرین ورژن این نرم افزار روش های بیشتری برای امن نگه داشتن مرورگر فراهم کرده است.

حجم فایل: 5.78 مگابایت
سازنده: Netscape
لیسانس: Freeware
نسخه: 9.0.0.6
دسته بندی نرم افزار: مرورگرها و پلاگین ها
دانلود نرم افزار: Download Latest Version 9.0.0.6


تبلیغات

تبلیغات