سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ

*شارژر همه کاره موبایل*

کسب درآمد فوق العاده از اینترنت با کمتر از 30 دقیقه کار در روز

سه شنبه 90/6/8 7:20 صبح| کسب درآمد، کسب درآمد اینترنتی، درآمد کلیکی، پول درآوردن، پرداخت به ازای کلیک، مشاهده تبلیغات، کسب درآمد از اینترنت | نظر

لیست کلیه سایت های کلیکی معتبر:

EBux.IR   باکسها   faraz bux   20bux 

ParsianBux   YekBux   TakBux   PoolBux 

EdiBux   CBux   Tbux   starbux 

پی باکس   رادباکس   نت باکس 


این تجارت چگونه کار می کند؟

بسیار ساده،تبلیغ کننده گان برای تبلیغ وب سایت/محصول خود مبلغی را می پردازند و شما با دیدن این تبلیغات درآمد خواهید داشت. برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص داده می شود و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید،  بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما مبلغی به عنوان پورسانت پرداخت خواهد شد و یا شما می توانید از تعداد نفرات عضو در مجموعه سیستم ، نفرات اجاره کنید و بابت هر تبلیغاتی که این نفرات می بینند در حالی که برای خودشان درآمد دارند،برای شما هم درآمد زا خواهند بود.

روش کسب درآمد از سایت های کلیکی

1) عضویت در سایت کلیکی : برای عضویت در سایت های کلیکی دو راه وجود دارد. راه اول کلیک بر روی بنر هایی است که در وبلاگ ها یا سایت های مختلف قرار داده شده است و راه دوم از طریق نوشتن آدرس سایت مورد نظر ، در نوار مربوطه در IE می باشد.

مهم : در صورتی که از طریق بنر ها عضو سایت شوید (مانند همین وبلاگ) شما به عنوان زیر مجموعه ی مستقیم دائمی فرد دیگری قرار خواهید گرفت و چنانچه از طریق نوار مربوطه در IE در سایت مورد نظر عضو شوید ، به عنوان زیر مجموعه ی اجاره ای یا زیر مجموعه ی مستقیم دائمی توسط کاربرانی که در سایت مشغول فعالیت هستند خریداری خواهید شد.

نکات قابل توجه : 1) سایت های کلیکی مذکور به هیچ عنوان از سیستم هرمی استفاده نمی نمایند و کسب درآمد شما فقط از زیر مجموعه خودتان می باشد که از راه های مذکور به دست آورده اید. 2) از شما به عنوان زیر مجموعه هزینه ای به عنوان پورسانت جهت دریافت به فردی که شما را به عنوان زیر مجموعه از راه های ذکر شده تهیه کرده کسر نمی گردد ، بلکه تنها هزینه ای بر اساس فعالیت شما ، از طریق تیم مدیریتی سایت به عنوان پورسانت به حساب کاربر در سایت افزوده می شود.

2) شروع فعالیت : پس از عضویت در سایت ، با کلیک بر روی تبلیغاتی که توسط کاربران در سایت قرار داده شده است ، به کسب درآمد مشغول می شوید و به ازای هر کلیک با توجه به تبلیغ مورد نظر ، به حساب جاری شما در سایت افزوده می شود. همچنین شما به عنوان کاربر سایت قادر خواهید بود تا به عنوان تبلیغ دهنده ، تبلیغات مورد نظر خود را با صرف هزینه در سایت قرار دهید.

نکات مهم : 1) شما فقط از یک خط تلفن و یک رایانه می توانید در سایت عضو شوید و در صورتی که از مکان دیگری مانند کافی نت ها و . . . وارد سایت شوید یا بیش از یک بار از طریق رایانه ی شخصی خود در منزل در سایت عضو شوید ، IP شما توسط سیستم شناسایی و حساب شما به طور اتوماتیک مسدود خواهد شد. 2) شما در صورتی از زیر مجموعه های خود درآمد کسب می نمایید که کلیک های روزانه ی خود را انجام داده باشید ، یعنی هر روز که کلیک های خود را انجام دهید ، پورسانت کلیک های زیر مجموعه های شما در روز بعد محاسبه و به حساب جاری شما در سایت افزوده می شود.


اس ام اس عید فطر شهریور 90

پنج شنبه 90/6/3 3:38 صبح| تبریک عید فطر 90 اس ام اس تبریک عید فطر شهریور 90 اس ام اس عید ف | نظر

گلچینی از بهترین اس ام اس های تبریک عید فطر

عکس عید سعید فطر

عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم…

جهت خواندن ادامه اس ام اس ها به مشاهده مطلب مراجعه کنید …

ادامه مطلب...

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سقوط یک فرشته

دوشنبه 90/5/24 2:1 صبح| تیتراژ سقوط یک فرشته، دانلود رایگان موسیقی تیتراژ سقوط یک فرشته، | نظر

تیتراژ ابتدایی و پایانی بی کلام سقوط یک فرشته پخش از شبکه یک سیما با لینک مستقیم دریافت نمایید. ( سریال ویژه ماه مبارک رمضان )
سقوط یک فرشته عکس بازیگران سقوط یک فرشته

ابتدایی : حجم فایل : 2.31 مگابایت | لینک دانلود : مستقیم
پایانی : حجم فایل : 2.3 مگابایت | لینک دانلود : مستقیم

دانلود نرم افزار مرورگر Opera 10.54

جمعه 89/6/5 1:4 صبح| سریع ترین مرورگر، دانلود، مرورگر، وب، رایگان، اپرا، opera، speed dial، opera turbo، مرورگر سریع | نظر

لوگوی نرم افزار Opera Opera 10.54
Opera Software - 12.52 MB (Freeware) - Download

Review

Opera یک مرورگر وب قدرتمند و رایگان است که اولین بار توسط شرکت Opera Software ASA و در سال 1996 انتشار یافته است. این مرورگر که هم اکنون مقام پنجم را از نظر تعداد کاربر بدست آورده است میتواند تمامی وظیفه های اساسی یک مرورگر وب را از قبیل: نمایش وبسایت ها، دریافت و ارسال ایمیلها، دانلود از طریق BitTorrent، خواندن فید صفحات وب، چت از طریق IRC و غیره را به خوبی انجام دهد و با سرعت شگفت آورش به یکی از محبوب ترین مرورگرهای وب در دنیا شناخته شود.

Features

تقریبا بیشتر قابلیت هایی که هم اکنون در مرورگرهای وب شاهد آنها هستیم از Opera سرچشمه گرفته شده اند، ولی به دلایلی این مروگر نتوانسته جایگاه واقعی اش را بین کاربران اینترنت پیدا کند و بازارش در دستگاه های تلفن همراه و PDA بیشتر گرم است تا سیستم های کامیپوتری. از قابلیت های اصلی این مرورگر میتوان به: جستجو بر پایه تب ها، قابلیت Speed Dial، ابزارهای پیشرفته مدیریت بوکمارک ها، محافظت در برابر عوامل مخرب، قابلیت Opera Turbo برای بازکردن سریع صفحات و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد.
همچنین Opera میتواند از تعداد زیادی استاندارد وب، بویژه استاندارد CSS پشتبانی کند و نسخه جدید آن از موتور جاوا اسکریپت جدیدی به نام Carakan ساخته شده که این مرورگر را به عنوان سریع ترین مرورگر دنیا تبدیل کرده است.

Design
کسانی که از Opera استفاده کرده باشند متوجه خواهند شد که دیگر نوار منوی آن مانند گذشته نیست و به صورت یک منوی Drop Down در آمده است، همچنین نسخه جدید با قابلیت های گرافیکی Windows 7 از قبیل
Aero Peek, Jump Lists و غیره سازگاری کامل دارد.
علاوه بر این در Opera قابلیتی وجود دارد که میتواند تب های بسته شده را در یک تب جدا در سمت راست مرورگر به نمایش درآورد، همچنین میتوان با تم های مختلف برنامه، شکل و قالب مرورگر را به طور کلی تغییر داد.
نسخه 10.50 اپرا از فرمت ویدیویی HTML5 نیز پشتیبانی میکند.

Key Features ( قابلیت های کلیدی Opera 10.54 ):

سرعت بسیار بالا در بازکردن سایت ها
قابلیت Speed Dial برای باز کردن سریع صفحات مورد علاقه
امکان جستجو براساس تب ها
قابلیت های پیشرفته برای مدیریت سایت های مورد علاقه
جلوگیری از بازشدن صفحات تبلیغاتی و محافظت در برابر عوامل مخرب
امکان جستجو در سایت هایی نظیر Google, Yahoo Wikipedia و غیره توسط نوار جستجوی برنامه
امکان بازکردن سریع صفحات بسته شده توسط Trash Can برنامه
دارای انواع میانبرهای کیبرد و حالت های مختلف موس برای انجام فرمانهایی نظیر: refresh, back و...
امکان بزرگنمایی صفحات از 20% تا 1,000%
مدیریت انواع پسوردها و حفظ آنها در برابر عوامل جاسوسی
امکان استفاده از Voice Control برای کنترل مرورگر بدون استفاده از موس و یا کیبرد
پشتیبانی از استانداردهای مختلف وب نظیر: CSS, HTML, XHTML و غیره
قابلیت Opera Turbo که با فشرده سازی صفحات و تصاویر، سرعت بارگذاری سایت ها را بالا میبرد
قابلیت Opera Link برای هماهنگی اطلاعات مرورگر خودتان با دیگر مروگرها و کامپیوترها
بخش Opera Unite برای اشتراک گذاری فایلهای دلخواه خود روی اینترنت بدون آپلود آنها در سایتهای دیگر
قابلیت Feed Preview برای دیدن یک پیشنمایش از فید سایت ها
و بسیاری قابلیت های دیگر

واقعا دیگر زمانش رسیده که از Internet Explorer خداحافظی کنیم و بسوی مرورگرهایی نظیر: Opera, Firefox, Safari و یا Chrome برویم، پس حتما یکبار هم که شده نظر خود را تغییر دهید و از یکی از این مرورگرها به جای اینترنت اکسپلورر استفاده کنید.
ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار مرورگر Comodo Dragon 4.1.1.12

شنبه 89/3/29 3:2 عصر| | نظر

لوگوی نرم افزار Comodo Dragon Comodo Dragon 4.1.1.12
Comodo Group - 24.09MB (Freeware) - Download

Comodo Group از جمله شرکت های پیشرو در ارائه محصولات امنیتی و فایروال است که به موفقیات زیادی در این زمینه دست پیدا کرده است. این شرکت اینبار به سوی
مرورگرهای وب رفته و توانسته اولین مرورگر خود با نام Comodo Dragon و براساس تکنولوژی به کار گرفته شده در Google Chrome، تولید و عرضه کند.
این مرورگر علاوه بر داشتن تمامی قابلیت های Chrome از قبیل ظاهر ساده و سرعت بالا، دارای قدرت امنیتی منحصر به فرد محصولات این شرکت نیز هست که در این
دنیای پر خطر اینترنت میتواند به بهترین نحو از اطلاعات شما محافظت میکند و مانع از نفوذ عوامل مخرب به درون کامپیوترتان شود.

Comodo Dragon حتی بعضی بخش های نا امن Chrome را نیز حذف کرده است. مثلا در این مرورگر دیگر خبری از بخش Settings یا همان تنظیمات نیست، همچنین
قابلیتی برای ارسال گزارش های ثبت شده در مرورگر به سایت Google وجود ندارد. علاوه بر این هنگام ورود به سایت های مشکوک و حجیم مانند Facebook اخطاری
بنابر اینکه ارسال اطلاعات به این سایت خطرناک میباشد به شما میدهد و هیچگاه اطلاعات شما را به سرور این سایت ها ارسال نمیکند.
به طور کل با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و بزرگ شدن هرچه بیشتر اینترنت، ممکن است میلیون ها هکر، ویروس، کرم و دیگر عوامل مخرب مانند اینها نیز رشد کرده
که باعث میشود نیاز یک کاربر به یک مرورگر امن و قابل اطمینان بیشتر از مرورگری فقط با ظاهر و کیفیت بالا باشد.

و حالا قابلیت های کلیدی Comodo Dragon:

بهبود قابلیت های حفاظتی و امنیتی Google Chrome
دارای قابلیتی به نام Domain Validation برای شناسایی سایت های مرغوب از نا مرغوب
سرعت بالا در باز کردن صفحات وب
دارای قابلیت Incognito Mode برای پاک کردن تمامی حافظه ها و کوکی های ثبت شده هنگام مرور در اینترنت (قابلیتی که در Chrome نیز مشابه آن را دیده بودیم)
جلوگیری از ارسال اطلاعات سیستم به سرور سایت ها
محیطی کاملا شبیه به Google Chrome تنها با تغییر رنگ تم مرورگر
و ...


Comodo تنها برروی سیستم عامل ویندوز نسخه های XP, ویستا و 7 قابل اجرا میباشد، همچنین به 128 مگابایت رم و 40 مگابایت فضای هارد احتیاج دارد.
ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار فایروال ZoneAlarm Free 9.2.044.000

جمعه 89/3/21 3:7 صبح| امنیتی و فایروال | نظر

لوگوی نرم افزار ZoneAlarm ZoneAlarm Free 9.2.044.000
Zone Labs - 39.60MB (Freeware) - Download

ZoneAlarm Free نرم افزاری است فایروال یا همان دیوار آتش که اولین بار توسط شرکت Zone Labs ساخته و عرضه شد، که این شرکت در مارچ 2004 در اختیار کمپانی Check Point قرار گرفت.
از میان تمامی محصولات این شرکت، ZoneAlarm Free تنها نسخه کاملا رایگان آن میباشد و میتواند تمامی نیازهای اصلی یک سیستم خانگی را به یک دیواره ی آتش برطرف کند. این نرم افزار با مخفی کردن IP کامپیوتر شما و پورت های اتصال به آن ، از نفوذ برنامه های مخرب و جاسوس هایی که قصد دزدین اطلاعات شخصی شما را دارند، جلوگیری میکند و همچنین در برابر ویروس هایی که کارایی سیستم را پایین می آورند، محافظت میکند.
ZoneAlarm علاوه بر محافظت سیستم در مقابل عوامل مخرب خارجی، از داخل نیز تمامی کنترل های لازم را انجام میدهد و برنامه هایی که قصد ارتباط با دیگر شبکه ها از طریق اینترنت را دارند کنترل میکند و فقط با اجازه شما به آنها امکان برقراری ارتباط را میدهد.
این نرم افزار قابل نصب برروی تمامی نسخه های ویندوز، همچنین ویندوز 7 میباشد.

قابلیت های کلیدی ZoneAlarm Free 9.2:

برطرف کردن نیازهای ضروری به یک فایروال
مخفی کردن کامپیوتر کاربر هنگام اتصال به اینترنت
دارای رابط کاربری ساده و جدید و با حجم کم
محافظت دائمی در برابر هکرها و شناسایی و بلوک آنها
قابلیت True Vector Internet Monitor جهت کنترل ترافیک اینترنت و دادن هشدار هنگام برقراری ارتباط بدون اجازه ی کاربر

از میان محصولات کمپانی Check Point هم اکنون نسخه ZoneAlarm Extreme Security که جدیدترین ورژن آن در سال 2010 نیز به بازار آمده است دارای تمامی خصوصیات نسخه های قبلی بوده و از جمله غیر رایگان این کمپانی به شمار میرود.
ادامه مطلب...

دانلود آنتی ویروس AVG Free Edition 9.0.819

چهارشنبه 89/3/19 4:12 صبح| نرم افزار آنتی ویروس | نظر

 لوگوی نرم افزار AVG Free Edition AVG Free Edition 9.0.819
AVG Technologies - 84.83MB (Freeware) - Download

AVG آنتی ویروسی قدرتمند و قابل اطمینان است که توسط شرکت Grisoft در دو نوع رایگان و غیر رایگان عرضه شده است.
این آنتی ویروس (نسخه Free آن) که از معدود آنتی ویروس هایی است که به صورت مجانی در اختیار کاربران قرار میگیرد، میتواند خیال شما را از بابت حملات اینترنتی و ویروس ها راحت کند و دیگر نیازی به آنتی ویروس های کرک شده و محتاج به شماره سریال نداشته باشید.
  AVG با دو سیستم عامل Windows و Linux (همچنین سیستم عامل گمنام FreeBSD) کار میکند و به طور کامل با سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 7 سازگار است. همچنین از انواع مرورگرهای اینترنت نظیر فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، اپرا و... پشتیبانی میکند.
  این نرم افزار با قابلیت هایی که دارد میتواند حداقل نیازهای شما را برای محافظت از کامپیوتر برطرف کند و اگر شما وقت برای دانلود یا خرید یک آنتی ویروس قدرتمند را ندارید بهتر است از این نرم افزار استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی آنتی ویروس AVG Free Edition 9.0:

داشتن قابلیتی به نام LinkScanner برای امنیت بیشتر در نتایج جستجوها و محتویات سایت ها
توانایی محافظت Online و Offline در برابر ویروس ها، جاسوس ها و دیگر برنامه های مخرب
دارای Scanner سریع و قدرتمند برای افزایش کارایی کامپیوتر
دارای قابلیت Automatic Update برای محافظت در برابر جدیدترین ویروس ها
رابط کاربری آسان و قابلیت تنظیم زمان بندی برای اسکن خودکار کامپیوتر
سازگار با انواع ویندوزها نظیر: ویندوز 7، ویستا، XP و 2000

بعضی از نقطه ضعف های AVG Free Edition:

فاقد بخش anti-rootkit و مبارزه با حملات اینترنتی بر پایه ی پیام ها و گفت گوها
داشتن کاستی هایی در زمینه ی آپدیت نرم افزار
فاقد هرگونه پشتیبانی از طریق ایمیل یا تلفن
دارای تنظیمات بسیار محدود در زمینه ی زمان بندی اسکن ها و آپدیت ها
پشتیبانی نکردن از سیستم عامل های سرور نظیر Windows Server 2003
و...

در واقع این آنتی ویروس تنها برای کامپیوترهای شخصی و خانگی کاربرد دارد و استفاده از آن در شرکت ها و ادارات توصیه نمیشود.
ادامه مطلب...

دانلود مرورگر Safari 5.0

چهارشنبه 89/3/19 3:45 صبح| مرورگر اینترنت | نظر

Safari 5.0لوگوی نرم افزار Safari
Apple Inc - 31.03MB (Freeware) - Download

Safari مرورگری گرافیکی و پر سرعت از شرکت اپل است که بر پایه موتور WebKit ساخته شده و دارای ظاهری ساده و رابط کاربری آسان و امکانات پیشرفته و امنیت قابل قبول بوده و در حال حاضر (7-ژوئن-2010) نسخه 5.0 این مرورگر عرضه شده است.
این مرورگر از سال 2003 به عنوان مرورگر اصلی سیستم عامل های Mac شناخته شد و هم اکنون با پیشرفت روز افزون و امکانات جدیدش در کنار برتین مرورگرهای جهان قرار گرفته
و مقام سوم را از نظر تعداد کاربر بدست آورده است.
Safari مانند Google Chrome از جمله مرورگرهایی است که محیط کاربری ساده ای دارند و درواقع بیشتر به کیفیت مرورگر توجه کرده اند نه ظاهر آن. برای مثال محیط اصلی Safari از سه قسمت نوار آدرس، نوار جستجو و نوار تب تشکیل شده است و همچنین نوار وضیعتی هنگام لود شدن صفحات در پایین مرورگر اجرا میشود که به شما در مورد نحوه باز شدن صفحات اطلاع میدهد.
همچنین این مرورگر از نسخه چهار به بعد، از قابلیتی به نام Top Sites (مانند قابلیت Speed Dial در Opera) سود میبرد که به شما این امکان را میدهد که به سایت هایی که در روز بیشتر از همه بازدید میکنید سریع تر دسترسی داشته باشید، همچنین حافظه یا همان History آن میتواند سایت هایی را که قبلا بازدید کرده بودید را در خود ذخیره کند.

بعضی از قابلیت های کلیدی Apple Safari 5.0:

سرعت بسیار بالا
پشتیبانی از جستجو گرهای معروف نظیر Google و Yahoo
قابلیت پر کردن خودکار فرم های صفحات (AutoFill)
قابلیت مدیریت سایت های مورد علاقه
توانایی تغییر اندازه Text Box ها
قابلیت بلاک کردن صفحات Pop-up
محیطی زیبا با بهره گیری از Quartz-style و CSS
پشتیبانی از HTML5
قابلیت جستجو بر اساس تب (Tab Browsing)
امنیت بالا در نگهداری اطلاعات شخصی
پشتیبانی از نسخه های ویندوز 7, XP, Vista
قابلیت جدید Safari Reader و امکان خواندن مطالب سایت های مختلف در خود مرورگر
قابلیت جدید Safari Extension و امکان نوشتن اضافه شونده های جدید برای سفارشی سازی محیط مرورگر

همزمان با انتشار نسخه 5.0 مرورگر Safari، نسخه ی قدیمی این نرم افزار (نسخه 4.1) نیز به روز شد که از تمام قابلیت های جدید به جز دو قابلیت Safari Reader و Safari Extension بهره میبرد.
ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار Shockwave Player 11.5.1.601

دوشنبه 88/5/19 10:7 عصر| دانلود نرم افزار کامپیوتر، دانلود پلاگین اینترنت Shockwave Player | نظر

لوگوی نرم افزار Shockwave Playerدانلود نرم افزار Shockwave Player 11.5.1.601

Shockwave Player یک استاندارد وب برای بازنواخت تصاویر قدرتمند چند رسانه ای است. Shockwave Player به شما اجازه میده که بخشی از قسمت های فعال اینترنتی مثل بازیها، نمایش های تجاری، سرگرمی ها و تبلیغات رو از مرورگر وبتان مشاهده کنید.
به وسیله این نرم افزار که ساخته شرکت Adobe هست میتوانید به قسمتی از قابلیت های اینترنت مثل بازیهای سه بعدی جالب و سرگرمی های اینترنتی، نمایش های تبلیغات و یادگیری های اینترنتی دست پیدا کنید. Shockwave Player بخش هایی از وب رو که توسط نرم افزار Adobe Director  و همچنین نسخه های قدیمی آن مثل Adobe MX 2004 ساخته شده است رو به نمایش میزاره.
برعکس Adobe Flash، این نرم افزار مقصد این بخش های وب را نیز مانند محصولات چند رسانه ای دموها و تمرینات، محصولات تجاری و بازیهای چند کاربره را به ننشون میده.
این ورژن Shockwave Player هم اینترنت اکسپلورر و هم فایرفاکس رو ساپورت میکنه.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

حجم فایل: 8.07 مگابایت
سازنده: Adobe Systems Inc
لیسانس: Freeware
نسخه: 11.5.1.601
دسته بندی نرم افزار: مرورگرها و پلاگین ها
دانلود نرم افزار: Download Latest Version 11.5.1.601


تبلیغات

تبلیغات