سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ

*شارژر همه کاره موبایل*

دانلود نرم افزار ضد جاسوس Spybot Search & Destroy 1.6.2

پنج شنبه 88/5/22 12:31 عصر| دانلود نرم افزار کامپیوتر، نرم افزار ضد جاسوس Spybot Search & Destroy 1.6.2 | نظر

لوگوی نرم افزار Spybot Search & Destroyدانلود نرم افزار ضد جاسوس Spybot Search & Destroy 1.6.2

Spybot Search & Destroy توانایی شناسایی و پاک کردن ضد جاسوس های جدید رو که توسط آنتی-ویروس های معمولی شناخته نشده اند را دارد.
این جاسوس ها به طور مخفیانه رفتار جست جوی اینترنت شما را دنبال میکنند و بعد یک پروفایل برای بازار فروش بدون اطلاع شما میسازند و به سوی کارفرمایان میفرستند و به کمپانی های تبلیغاتی میفروشند.
اگر شما برروی مرورگرتان یک Toolbar جدید رو که خودتان آن را نصب نکرده اید میبینید، یا اگر تنظیمات مرورگرتان به هم ریخته و دیگه جبران نمیشه، یا اگر صفحه اصلی شما دزدیده شده یا بدون اطلاع شما تغییر کرده است، معمولا کامپیوتر شما با یک جاسوس آلوده شده است.
حتی اگر شما نشانه های آن را نمیبینید، کامپیوتر شما آلوده شده است زیرا امروزه جاسوس های بیشتری درحال پدیدار شدن هستند.
نرم افزار Spybot S&D مجانی است و امتحان آن هیچ ضرری ندارد و اگر چیزی به کامپیوتر شما هجوم آورده میتوانید به راحتی آن را نابود کنید.
Spybot S&D توانایی پاک کردن اثرات استفاده از کامپیوتر را دارد که یک بخش جالب هنگام Share کردن کامپیوتر بین دیگر اعضاست هنگامی که شما دوست ندارید دیگران در مورد موضوعی که شما روی آن کار میکردید اطلاع یابند. برای کاربران پیشرفته Spybot S&D توانایی تعمیر کردن برخی ناهنجاری های Registery و گزارشات قابل تعمیم را دارد.

حجم فایل: 15.65 مگابایت
سازنده: PepiMK Software
لیسانس: Freeware
نسخه: 1.6.2
دسته بندی نرم افزار: ضد جاسوسی
دانلود نرم افزار: Download Latest Version 1.6.2


تبلیغات

تبلیغات